Компанія «Актівмедіа» виконала розробку дизайну кредитної картки для мережі METRO Cash & Carry.
Кредитна картка «METRO» пропонується спільно ПриватБанком і «Метро Кеш енд Керрі Україна». За допомогою цієї карти можна робити покупки, не використовуючи готівки. Величезна перевага - відсутність будь-яких внесків при оформленні карти.
METRO Cash & Carry почала свій розвиток в Україні в 2003 році з відкриття першого в країні центру оптової торгівлі у Києві. З того часу інвестиції компанії у розвиток перевищили 339 млн. Євро, а кількість нових робочих місць для українців створених в 19 оптових магазинах компанії та головному офісі складає понад -6100.
Оптові магазини компанії пропонують асортимент у понад 25.000 найменувань продовольчої та непродовольчої продукції. "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" співпрацює з близько 1 200 українськими та міжнародними компаніями. Близько 90% товарів, представлених в магазинах компанії, постачаються українськими виробниками, дістріб''юторамі і імпортерами. Торгова площа торгових центрів становить 8 000-10 000 кв. м., а загальна площа будівлі - до 16 000 кв. м. Кожний торговий центр пропонує безкоштовну парковку на 900 місць.
ПриватБанк є визнаним лідером вітчизняного ринку платіжних карт. На сьогоднішній день банком випущено більше 14,7 млн. Пластикових карт (39% від загальної кількості карт, емітованих українськими банками). У мережі обслуговування пластикових карт банку працює 4 222 банкомати, пластикові картки банку приймають до оплати понад 38,5 тисяч торгово-сервісних точок по всій Україні. Наявність широкої мережі обслуговування карткових продуктів дозволяє ПриватБанку активно впроваджувати послуги з автоматизованої видачі корпоративним клієнтам заробітної плати з використанням пластикових карт.
Інноваційна політика ПриватБанку орієнтована на впровадження на українському ринку принципово нових, передових банківських послуг, які надають клієнтам нові можливості управління своїми фінансами. ПриватБанк першим в Україні запропонував своїм клієнтам послуги інтернет-банкінгу "Приват24" і GSM-банкінгу, а також послуги з продажу через мережу своїх банкоматів і POS-терміналів електронних ваучерів провідних операторів мобільного зв'язку і IP-телефонії.